Monday, August 14, 2017

Follow Me ~~ on a the full moon night

" 夜 "
不必問,跟著我來不會錯的。
我是宇宙的樞紐,
我是光明的泉源,
我是生命的生命,
我是詩魂的 響導,

不要多心,
跟我來不會錯的。。。。

我教你入水,
你不要怕淹,
我教你導火,
你不要怕燒,
我教你跟我走,
你不要問我是誰。。。。
我不再那裡,也不再這裡,
但只隨便哪裡都有我,
若是萬象都是空的幻得,
我是中古不變的真理與實在!
你要真鎮定,
須向狂風暴雨裡求去,
你要真幸福,
須向真痛裡嚐去。。。
Happy Summer Posing ~~~~ 
Hi ~~ From a Tropical Glance !!

Red on a full moon night ! 


Room with a Palm Tree View ~~~ 

I cannot open my eyes ~~ :) 


Peaceful Eclipse Night ~~ 
at the Hong Xi Westin Resort Over looking the Da Xi Golf Course !!

No comments:

Post a Comment